lørdag den 8. august 2015

Nye skoleår nærmer sig med lynets hast

Det var den sommer - håber alle har fået ladet batterierne op igen.
I løbet er ferien har min blog i følge systemets statistik rundet 10.000 sideopslag. Der er åbenbart nogen, der følger det jeg skriver...
MEN...
Når jeg dykker lidt mere ned i statistikken begynder jeg lidt at tvivle på tallene. Statistikken viser nemlig, at godt hvert 4 besøg på bloggen kommer fra USA. Det har jeg lidt svært ved at tro på.
Så mange kan ikke være kommet ind på bloggen ved et uheld. Og der er næppe så mange i USA, som er interesseret i en blog på dansk om matematik i gymnasiet.
Samtidig har jeg skrevet knapt 100 indlæg og det betyder at hvert indlæg i gennemsnit skal være læst ca. 100 gange. Det passer heller ikke med besøgsstatistikken på de enkelte sider.
Statistikken betyder nu ikke så meget for mig - det er snarere en lille sjov detalje. Jeg benytter alligevel mest bloggen til at reflektere over min undervisning. Og hvis nogen så kan have glæde af det jeg skriver, så er det en fin sideeffekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar