torsdag den 31. december 2015

Godt nytår

Så er der atter gået et år - og dermed er også min blog blevet et år ældre.
Det har været et travlt år, hvilket også kan ses på specielt antallet af indlæg, jeg har fået skrevet her i efteråret. Det er desværre ikke blevet til så mange indlæg, som jeg havde håbet på.
Som en lille nytårshilsen har jeg dog ud over dette indlæg skrevet to faglige indlæg i dag.
Jeg kan desværre ikke love, at der bliver mere tid til at skrive indlæg i foråret. Jeg synes allerede, jeg er booket godt op. Hvis det kommer til at knibe for meget med tiden, vil jeg overveje at nedlægge bloggen.
Godt nytår til alle

M.v.h..
Jes

2 kommentarer:

  1. Hej Jes.

    Du kunne også overveje at skrive indlæg på matematiklærernes facebookgruppe i stedet.
    Det medie lægger op til at man måske skriver lidt mere kortfattet (mindre tidskrævende?).
    Pt er der over 1100 medlemmer, så der er sikkert en god chance for at få respons.
    Desuden tror jeg mange vil synes godt om flere faglige diskussioner i facebookgruppen.

    Mvh Mikkel

    SvarSlet
  2. Hej Mikkel
    Tak for din kommentar.
    Jeg vil ikke skrive indlæg på matematiklærernes facebookgruppe. Jeg er ikke selv på Facebook og ser heller ikke rigtig nogen grund til at komme det. Facebook er et flygtigt medie, som jeg ikke synes passer til mit formål med denne blog. Bloggen har desuden den fordel, at den kan jeg styre.
    Det gør ikke så meget for mig, at der er få kommentarer til mine indlæg. Men indrømmet jeg er da glad for de kommentarer, som kommer.
    Mvh.
    Jes

    SvarSlet