torsdag den 11. juni 2015

Brugbart indlæg ?

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback på mine indlæg. Jeg modtager som altid gerne kommentarer til indlæggene, men er også godt klar over, at det er der ikke mange (ingen), der gider.
I et sidste lille forsøg på at få blot en anelse feedback, har jeg nu i bunden af hvert indlæg tilføjet en mulighed for afkrydse holdning til indlægget. Klik blot på den mulighed som passer bedst med din holdning til indlægget.
Hvert indlæg afsluttes på følgende måde:
Det er i rækken Kommenter indlæg, du kan sætte kryds.
Jeg håber, at jeg får lokket nogle af jer til at sætte et kryds en gang i mellem.

2 kommentarer:

  1. God ide Jes.
    Jeg synes ikke jeg kan få lov at sætte x.

    SvarSlet
  2. Du skal blot klikke på en af de tre muligheder, så sættes det er et kryds og antallet tælles en op i den efterfølgende parentes.
    Mvh.
    Jes

    SvarSlet